Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, september 04, 2006

höstens skor - den billiga vägen


Det finns massor av fina billiga skor den här hösten. Kul att det finns massa färg också.
Här har jag sammanställt billiga alternativ från Skopunkten och Din sko.

1. Den röda ballerinan från Din sko har en liten lackkant och är verkligen jättefin. Men jag har provat den och den är tyvärr inte särskilt skön på foten.
2. Den svarta skon med tjock klack är från Skopunkten och är min personliga favorit. Snygg, enkel och ser bekväm ut.
3. Pumpsen med guldkant från Skopunkten är jättefin, men kanske finns det inte riktigt tillfälle för mig att använda dem.
4. De röda stövletterna från Din sko har jag redan lagt beslag på. De är lika ett par jag hade för tre år sedan (som nu i stort sett dött). Jag älskar den veckade kanten och taxklacken. Snyggt till smala jeans.
5. De röda stövlarna med tofs från Skopunkten skulle jag nästan dö för att kunna ha. Jag har inte provat dem, men antar att de är för smala för mig (som alla stövlar). De ser så härligt åttiotal ut - underbara!
6. Till sist, svarta kilklackar från Skopunkten. Enkla, men lite finare på grund av klacken. Ser jättefina och sköna ut.

ps. om du klickar på bilden blir den större