Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, juli 04, 2006

4 juli

Suddig bild i dag...








Turkos skjortklänning med vita prickar, Noa noa

Vita tajts, HM
Svarta ballerina, Vagabond



Segt i dag, de flesta andra på jobbet går på semester i dag, men jag jobbar ju hela veckan även om det kommer bli under mindre press. Men jag har valt det själv. Försöker intala mig att några dagar lugnt arbete nu kommer att bytas mot några dagar hektiskt arbete då jag bara kan sticka i väg för att jag har semester.