Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

tisdag, juni 27, 2006

världens bästa tv-serie

Six feet under, bilden är från pilotavsnittet.

Ett litet inlägg i fildelardebatten:
Det är enkelt att ladda ner Six feet under. Det är enkelt att ladda ner och bränna det på dvd och spara. Skulle det bli problem så är det enkelt att be lillasyster, som köpt första två boxarna, att bränna några dvd:er till mig. Piece of cake!
Men, jag gör inte det. Jag beställer i stället box ett och två från Ginza för 399 kronor styck. Fastän jag kan få det gratis. Kan det bero på att jag är dum i huvudet? Nej, det beror på att Six feet under är så bra att jag vill ha boxarna i original. Kan det hända att folk gör så med andra saker de vill ha? Jag skulle tro det.

Nu ska jag sluta svamla och kolla in nästa avsnitt av Six feet under, det regnar ju trots allt ute.

2 Comments:

Blogger glamflikka said...

nu har jag femte skivan första säsongen kvar!

go for original!

det finns så mycket kopior ändå.

8:50 em  
Blogger Anna-Karin said...

Haha!
Du är så söt! Kollade avsnitt tre i går och jag är faktiskt glad att jag sett längre fram för David är så osympatisk. Jag skulle nog aldrig gillat honom om jag bara sett de här tre avsnitten. Men, nu får jag mer och mer förståelse för honom. Jag gillar David, men bäst är ändå Claire! Powerbrud!

9:10 fm  

Skicka en kommentar

<< Home