Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, juni 22, 2006

i dag

Känns lite bättre i dag. Var på jobbet redan vid 7.15 i dag för att försöka jobba undan lite, har mycket i dag och den lediga fredagen ger mig egentligen bara besvär, även om det ska bli skönt med ledigt. När jag varit på en intervju i morse gick jag förbi en bokhandel och laddade med lite pocket inför helgen och semestern senare.

Aino Rosell – Se dem inte i ögonen
Unni Lindell – Sorgmantel
Alexandra Marinina – Död och lite kärlek

Alla spänningsromaner för 20 kronor styck. Har inte läst någon av författarna tidigare.

Köpte även den här boken, kanske kan den få mig att tänka lite bra tankar och göra så jag kommer ett steg närmre vad jag vill göra med mig själv och mitt liv. Det är i alla fall värt 40 kronor.

I kväll åker jag och katterna till Värmland för midsommar. Ska bli skönt, även om jag bävar för att resa själv med dem. Fjordor är så rädd för att resa, han bara skriker och när man kör är det svårt att trösta.

Trevlig midsommar!

2 Comments:

Blogger glamflikka said...

att rekomendera: ängeln på sjunde trappsteget. kanoners!

10:01 em  
Blogger Anna-Karin said...

Ska kolla upp det :)

8:51 fm  

Skicka en kommentar

<< Home