Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, juni 26, 2006

bara fyra veckors semester!

Bra i dag: Jag får spara en vecka av min semester till senare!

Fotnot: Vi stänger i fem veckor så det naturliga är att alla tar ut fem veckor då. Om jag tar ut semester någon annan gång måste de skaffa en vikarie till mig så det blir dyrare. Jag frågade i alla fall om jag kan spara en vecka till senare (när jag och M kan åka någonstans tillsammans, när han också är ledig). Och i dag sa de att det går bra! Påsk kanske är en bra tid att spara till? Tar jag ut fyra dagar då blir det 10 dagar ledigt! TIO DAGAR! Eller så tar jag ut det i höst när allt ändå är så mörkt och jobbigt. Tål att tänkas på!