Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

onsdag, juni 21, 2006

en sådan dag

I dag är en sådan dag när allt känns bara fel. I går ville jag inte att det skulle bli kväll för jag ville inte att det skulle bli morgon. Men när jag vaknade så var jag piggare och när jag kom till jobbet var jag faktiskt rätt glad. Men inte längre. Jag har inte gjort någonting och jag orkar ingenting. Jag vill ingenting göra heller. Jag måste bestämma vad jag vill med mitt liv. Just nu känns det som jag inte vill någonting. När jag märkte att två tider krockade i morgon så började jag nästan gråta. Jag vill ingenting. Inte ens roliga saker. Eller grejen är väl att ingenting är roligt längre.

Hur tar man reda på vad man vill?
Och hur gör man så att det blir så?

1 Comments:

Blogger glamflikka said...

man kan tex göra som jag och testa på en massa olika saker. om inte annat, kommer man på att det inte är nåt man vill syssla med. man hänför sig med vad andra gör, låter sig inspireras. det kanske tar tid. men å andra sidan är livet fullt med tid. inte sant bella?! att trraggla verkar ingen må bra av.

7:42 em  

Skicka en kommentar

<< Home