Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, juni 02, 2006

tema: strumpor


Jag brukar inte anamma finfredagarna som Anna och Malin hittat på, men när Malin föreslog tema strumpor på bloggen kom jag direkt på vad som skulle passa: mina vita nätstrumpor. Jag köpte dem på rea på rea på Twilfit i Sundsvall för två år sedan, men det har inte funnit tillräckligt med bra tillfällen att använda dem. Jag tycker de är jättefina och som jag tidigare sagt, det passar bra med snygga strumpor i sandaler.
I övrigt är det ingen direkt finfredag, jag har svarta byxor, svart linne och svart skjorta, ser ut som jag brukar så det krävs nog ingen bild.

(som vanligt kan man klicka för att se bilden större)