Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

måndag, juni 19, 2006

mode vi glömt


Eftersom jag handlar på Ellos och Josefsson så får jag även erbjudanden från Catalog, den shop där de lämpar över allt de inte kan sälja. Gick in en snabbis och på badkläder hittade jag våfflad baddräkt. Jag hade glömt de våfflade baddräkterna som var så inne när jag var typ 12, 13 år (runt 92-93 alltså). Jag undrar vilket annat mode jag förpassat till en undangömd del av hjärnan.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Varför har nästan alla bikini och inte baddräkter? Det senare är ju mycket mer praktiskt och lättare att flänga runt i.

Love & Peace

11:45 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Sant! Snart kommer det nog finnas baddräkt, för det är inne, men kedjorna har inte fattat än. Vilket jag fått erfara, vill ha en bra baddräkt, men inte en sportig, men jag kan omöjligen hitta en. Irriterande!

2:36 em  

Skicka en kommentar

<< Home