Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, juni 16, 2006

bättre i dag

I dag känns allt så mycket bättre. Kan det bero på att Sverige vann i går? Kan det bero på att jag inte kom sent till jobbet i dag? Kan det bero på att det är fredag?
Kanske beror det på att M lyckades byta bort midsommarafton och på så sätt får vi tre lediga dagar tillsammans nästa helg. I stället ska han jobba på söndag. Jag har två presskonferenser i dag och när de är överklarade så ska jag köpa en kylbag och åka hem. Sedan drar jag och M och kissarna till Värmland och stugan. Jobba gör jag på söndag, eftersom M jobbar då. Ibland är det skönt att kunna välja.