Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, juni 16, 2006

dagens sko 26

Jag har redan visat de två andra paren av Vagabondballerinas som jag har. De här är exakt samma, men annan färg. Jag köpte dem förra sommaren på Stockmann i Riga för ungefär 170 kronor. Det var rea och jag hade aldrig sett färgen förut. Jag gillar skor med skarp färg och var inte sen att köpa de här eftersom det dessutom är skinn. De är jättesköna och verkligen fina. Jag tycker det är ett av mina bästa klipp förra sommaren.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Anna i Åbo

... om ett av dina tidigare inlägg: du skrev att du ofta får ont i magen efter att du har ätit. Har du varit hos läkare och testat att du inte har keliaki? Bara en möjlig förklaring som jag kom på. Kan vara något annat också.

Ha det så bra!

7:18 em  
Anonymous Anonym said...

Det är snyggt med färgglada skor!

9:35 fm  
Blogger Anna-Karin said...

Anna i Åbo: Nej, det har jag inte kollat upp faktiskt. Jag är ju rädd för doktorer och sprutor så... usch. Ska tänka på det.

Nino: välkommen!!!

Jenny: visst är det? det livar upp en annars tråkig klädsel

2:37 em  

Skicka en kommentar

<< Home