Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

torsdag, juni 01, 2006

1 juni

Juni och officiellt sommarmånad, så klänning i dag, men med strumpbyxor.








Linne HM
Klänning i mörkt blå manchester Noa noa
strumpbyxor Calzedonia




Slänger in en bild på hur jag såg ut på tapaskvällen, tycker jag lyckades rätt bra, gillar att blanda svart med en färg:





Skjortklänning med puffärm, Indiska
Svarta byxor, ärvda från syster som köpt på Åhléns rea
Stövletter, Din sko
Röda örhängen, HM
Rött halsband, köpt i Budapest
Väska, Myrorna



(om man klickar på bilderna blir de större)

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Åh, vilken urping du var på tapaskvällen! Kanon att blanda svart med en stark färg, det måste jag nog anamma. Jättesnyggt! :-)

3:20 em  
Anonymous Anonym said...

Supersnyggt! Och jag är helt avis på ditt snygga Budapest halsband! It's lovely! :)

7:24 em  
Blogger Anna-Karin said...

Jenny: Tack!

Jonna: Tack! Jag är nöjd, trots att jag var lite velig innan jag köpte det. Det var lite väl dyrt för att vara i plast, men jag har också velat ha ett rött platshalsband väldigt länge. Och jag vet att jag gjorde rätt för jag använder det ofta och det kan piffa upp så mycket.

9:17 fm  

Skicka en kommentar

<< Home