Kärt barn har många namn

Egentligen kan man kalla den här bloggen Ketchupeffekten, för ibland kommer ingenting och så en dag så kommer det massor.

Min bilder
Namn:
Plats: Stockholm, Sweden

30nånting tvåbarnsmamma till Barnet (2010) och Bebisen (2013). Jobbar med kommunikation och gillar Berlin och att bada. Bland annat. Finns på Twitter och Instagram @annarosv

fredag, juni 02, 2006

jag älskar hemtex

Det finns två saker som gör att jag älskar Hemtex:
1. Det är bra kvalitet
2. De har alltid rea!

Hemma har vi nästan bara lyxpåslakan och underlakan från Hemtex. Och handdukar från deras finaste serie Sir Henry. Men jag har aldrig någonsin betalat mer än halva priset för grejerna. Många tycker nog att det är dyrt även med halva priset, men jag tycker det är värt det. Handdukar och sängkläder använder man varje dag (natt!) så nog är det värt dyra, bra och bekväma grejer. Fast jag skulle nog aldrig handla till fullpris.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hemtex rockar ;)

10:03 fm  
Blogger Anna-Karin said...

hehe, är faktiskt beredd att hålla med. Men för mig är hemtex snarare funktion före snygghet. Enda riktigt fina jag har därifrån är vasen jag fick i födelsedagspresent av dig och Set.

5:13 em  

Skicka en kommentar

<< Home